جشن میلاد امام زمان
جشن میلاد امام زمان
جشن میلاد امام زمان و پیشواز عید انجمن نابینایان تجلی
جشن میلاد امام زمان
جشن میلاد امام زمان
جشن میلاد امام زمان
جشن میلاد امام زمان
جشن میلاد امام زمان
جشن میلاد امام زمان
جشن میلاد امام زمان
جشن میلاد امام زمان
جشن میلاد امام زمان
جشن میلاد امام زمان
بار دیگر جشن و میلاد با سغادت امام زمان (عج) را به همه شما تبریک و تهنیت عرض می نماییم و منتظر ادامه همکاری در جهت توانمندسازی جامعه کم بینایان هستیم.

انجمن نابینایان تجلی یک سازمان غیرانتفاعی است که بر توانمندسازی افراد کم بینا و ارتقای توانایی ها و تجربیات آنها تمرکز دارد. کار این انجمن در درجه اول حول محور بازاریابی برای نابینایان و ایجاد شغل، با تمرکز بر ایجاد فرصت های شغلی برای جامعه کم بینا است. هدف آنها افزایش آگاهی در مورد چالش های پیش روی افراد نابینا و ترویج فراگیری در جامعه است.

رویکرد انجمن به بازاریابی محصولات مصرفی خانوار ها برای نابینایان شامل برجسته کردن توانایی ها و تجربیات منحصر به فرد افراد کم بینا برای کارفرمایان و مشتریان بالقوه است. این نه تنها به از بین بردن موانع و پیش داوری ها کمک می کند، بلکه به نشان دادن استعداد و خلاقیت عظیم جامعه کم بینا کمک می کند.

انجمن نابینایان تجلی علاوه بر تلاش های بازاریابی و ایجاد شغل، خدمات حمایتی و توانمندسازی را نیز برای افراد کم بینا ارائه می دهد. این خدمات شامل آموزش های حرفه ای، مشاوره و برنامه های راهنمایی برای کمک به افراد کم بینا برای دستیابی به پتانسیل کامل خود است.

جشن میلاد امام زمان و پیشواز سال 1402

انجمن تجلی مفتخر است روز مهمی را در کنار جامعه کم بینایان جشن بگیرد. ما به‌عنوان سازمانی که به توانمندسازی افراد کم‌بینا و نابینا اختصاص دارد، توانایی‌ها و تجربیات منحصربه‌فرد این جامعه را می‌شناسیم و تلاش می‌کنیم تا در هر کاری که انجام می‌دهیم، فراگیری و دانش را ارتقا دهیم.

انجمن نابینایان تجلی به  این مناسبت مراسم جشنی را با همکاری کانون نابینایان فرهنگسرای بهمن و حامیان همدل  برگزار کرد. این مراسم مملو از موسیقی، رقص و شادی بود و اعضای جامعه نابینا و کم بینا و دوستان و خانواده های آنها را گرد هم آورد.

ما معتقدیم که جشن هایی مانند این نه تنها برای شناخت دستاوردها و کمک های جامعه کم بینا، بلکه برای افزایش آگاهی در مورد چالش هایی که روزانه با آن ها روبرو هستند نیز مهم است. از طریق رویدادهایی مانند این، ما می توانیم در جهت شکستن موانع و ترویج جامعه ای فراگیرتر برای همه تلاش کنیم.

ما در انجمن تجلی متعهد به حمایت از جامعه کم بینایان و ایجاد فرصت برای موفقیت آنها هستیم. خواه از طریق آموزش حرفه ای، مشاوره یا ایجاد شغل باشد، ما معتقدیم که هر فرد دارای اختلال بینایی سزاوار این شانس است که یک زندگی رضایت بخش داشته باشد.

  • مکان: سالن مبارک . فرهنگسرای بهمن
  • تاریخ: 18 اسفند 1401

دیگر فعالیت های ما

حس مهر - ویژه عصای سفید

حس مهر جشن گرامیداشت روز جهانی عصای سفید

همایش
اردوبازی ویژه نابینایان 1402
برگزاری مسابقه جذاب شودان
keyboard_arrow_up